Wat te doen bij een klacht?

Wanneer is een klacht een klacht?

Alle medewerkers en medisch specialisten van Stolmed Oogklinieken zijn er voor u. Zij proberen u zo goed mogelijk te helpen en te behandelen. Toch kan het gebeuren dat dit niet helemaal naar wens gaat. Graag horen wij dat van u.

Wat kunt u doen.

Wanneer u een klacht heeft kunt u dit bespreken met de betreffende medewerker/medisch specialist. Het kan natuurlijk voorkomen dat dit niet het gewenste effect heeft of dat u de klacht niet met deze persoon (personen) wilt bespreken. Het is dan mogelijk om bij een andere medewerker uw klacht in te dienen. In overleg met u kan hij/zij namens u een klacht indienen zoals u dit wenst. Komt u er op deze wijze niet uit dan kunt u gebruik maken van de klachtenregeling van Stolmed Oogklinieken.

De klachtenregeling

Stolmed Oogklinieken beschikt over een klachtenregeling. Deze regeling zorgt ervoor dat op professionele wijze aandacht wordt besteed aan uw klacht. De oorzaken van de klacht worden geïnventariseerd, geregistreerd en met u gecommuniceerd. Tevens kan dit kan bijdragen aan verbetering van de zorg van onze kliniek.

U kunt een brief of een e-mail sturen naar de klachtenfunctionaris. Zij zorgt ervoor dat er uiterlijk binnen 4 weken contact met u wordt opgenomen.

t.a.v. de klachtenfunctionaris
Peter Vineloolaan 46 A
4611 AN Bergen op Zoom
secretariaat@stolmedklinieken.nl

 

Hier vindt u ons klachtenreglement.

De Geschillencommissie

Stolmed Oogklinieken is vanwege haar lidmaatschap bij Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) aangesloten bij de geschillencommissie van de ZKN. Komt u er niet uit met de klachtenfunctionaris en klachtencommissie, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie van de ZKN, website: www.zkn.nl

 

 

NAAR BOVEN